Czy wiesz jak możesz sobie ułatwić pracę online? Istnieje mnóstwo narzędzi… jednak my polecamy te ulubione 🙂
Google Dysk
Aby korzystać z dysku Google musisz mieć konto na google. Rejestracja i korzystanie z dysku google jest darmowe i oferuje w bezpłatnej wersji miejsce na dane o wielkości 15 GB.
Wejdź na dysk google: https://drive.google.com/drive/my-drive
Na dysku mamy możliwość przechowywania plików oraz zdjęć czy filmów, jednak najciekawszą opcją według mnie są…. Dokumenty Google! Dokumenty działają w ramach Dysku Google, a dlaczego są takie super? Dlatego, że możesz je współdzielić z innymi i tworzyć dokument w czasie rzeczywistym.
Z najbardziej popularnych i najczęściej używanych są to dokument (word), arkusz (excel), prezentacja (power point) lub formularz (ankieta).
Dodatkowo udostępniając taki dokument innym osobom mamy możliwość wyboru – czy dajemy prawo do edycji, czy tylko do komentowania treści czy może tylko wyświetlania bez możliwości ingerencji.
Asana
Asana to prawdziwe centrum dowodzenia zadaniami i przypisywaniem ich do konkretnych osób. Świetne narzędzie do organizacji pracy. Możemy zatytułować zadanie, nadać datę wykonania a nawet godzinę, przypisać do osoby oraz opisać szczegóły i dodać załączniki. Nie wyobrażamy sobie codziennej pracy bez tego narzędzia. Dodatkowo asana posiada wersję darmową, która w zupełności wystarcza w małej firmie 🙂
Sprawdź Asanę: https://app.asana.com
Ps. Z innych narzędzi tego typu polecamy sprawdzić Trello lub Notion – prawie to samo, ale inne 😉
Canva
To świetne narzędzie dla “nie grafików” oraz dla każdego, kto potrzebuje szybko przygotować grafiki do publikacji w internecie lub do druku.
Canva posiada wersję bezpłatną, ma mnóstwo szablonów na posty, materiały drukowane czy banery internetowe. Warto sprawdzić 🙂